X
  • No products in the list
X
  • No products in the list

30 jaar ervaring Toonzaal Uitgebreide collectie Toegewijd team Persoonlijke aanpak  Stipte levering Flexibele opties

Afhaling & levering

U kan de materialen zelf afhalen met een gesloten bestelwagen of gesloten aanhangwagen. Een open aanhangwagen of bestelwagen met afdekzeil is niet toegestaan.

Gelieve een geschikt voertuig te voorzien met voldoende laadruimte.

Gelieve voldoende beschermdekens en bindmaterialen te voorzien.

Bij zelf afhalen staat u zelf in voor het in- en uitladen van uw voertuig. Bij zware stukken kan u uiteraard hulp vragen aan een medewerker.

Schade bij het in/uitladen aan huurmaterialen of voertuigen zijn steeds ten laste van de klant.

U kan ook een vrachtwagen met chauffeur huren bij ons. Voor deze dienst betaalt u €1,20 per gereden kilometer. De minimale opstartkost hiervoor bedraagt €120,- excl. BTW.

Doorgaans gebeuren leveringen met vrachtwagens van 12 tot 32 ton, met een hoogte van 3m95 en breedte van 2m55.
De bestelling kan op de gewenste plaats aangeleverd en afgehaald worden, indien deze toegankelijk is voor onze vrachtwagens: de materialen worden altijd nabij de losplaats geleverd en afgehaald, op het gelijkvloers en een verharde ondergrond.

Is de locatie moeilijk bereikbaar, dan kunnen we ook kleinere voertuigen en/of een terreinheftruck (meerprijs) voorzien, dit dient u zeker vooraf aan te vragen/ te melden.

Bij levering, door onze diensten, blijven de transportkisten en opslagcontainers ter plaatse staan tot afhaling van de gehuurde materialen. Het in- en/of uitladen van transportkisten, en het terug meenemen hiervan, kan gebeuren mits meerprijs. Dit dient u zeker vooraf aan te vragen.

In de prijs is 15 minuten laden en 15 minuten lossen inbegrepen. Extra laad/lostijd wordt verrekend aan €40,- excl. BTW pp/per uur.

Bijrijders kunnen worden voorzien tegen een meerprijs van €40 excl. BTW per uur, startende vanaf vertrek depot tot aankomst depot. Dit kan u vooraf aanvragen.

Transporten op vooraf afgesproken tijdstippen, buiten de kantooruren, tijdens het weekend en/of op feestdagen zijn mogelijk mits meerprijs.

Jazeker, voor kleine bestellingen kan u gebruik maken van onze afhaalboxen.

Dit houdt in dat u een box huurt voor het volledige weekend (24/24h beschikbaar) voor slechts 10,20 euro excl. BTW.

Zodra wij een overschrijvingsbewijs ontvangen per mail, laten wij uw bestelling klaarzetten in een van onze afhaalboxen.
Hou er rekening mee dat u enkel kan bestellen tijdens onze openingsuren en dat wij minimaal 4u rekenen voor de voorbereiding van uw bestelling.

U kan deze box gebruiken vanaf donderdag 17u t.e.m. maandag 9u. Indien u de materialen retourneert tijdens de openingsuren vragen wij dit gewoon via de receptie af te handelen.

Bij problemen kan u ons bereiken via e-mail of op de servicelijn, 0486 665 505 (telefonisch of via WhatsApp Business). Dit elke dag tussen 07.00u en 20.00u.

Bij het plaatsen van uw bestelling, gaat u automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden. Hierbij vragen wij ook uitdrukkelijkde materialen niet te vervoeren in een open voertuig. Indien wij merken dat de materialen toch vervoerd werden in een open voertuig of open aanhangwagen (*een aanhangwagen met afdekzeil is tevens een open aanhangwagen) zien wij ons genoodzaakt een forfaitair bedrag aan te rekenen van minimaal €250,- excl. BTW.

3x3m: 165x30x30cm

3×4.5m: 165x40x30cm

3x6m: 165x60x40cm

4x4m: 210x40x40cm

4x8m: 210x60x40cm

Uw levering zal gebeuren in de loop van de dag, volgens de data op uw bestelbon. De chauffeur kan u wel vooraf opbellen (+/- 30 min, afhankelijk van de locatie en vertrekpunt). Dit kan u vooraf aanvragen.

Facturatie

Bij afhaling kan u betalen aan het onthaal via bancontact of Payconiq a.d.h.v. de bestelbon. Wij aanvaarden geen kredietkaarten (MASTERCARD of VISA).

Indien de persoon die de afhaling zal uitvoeren niet over een bankkaart kan beschikken, kan u vooraf ook betalen via een overschrijving. Wij vragen deze overschrijving dan tijdig te doen, zodat de betaling bij ons geregistreerd staat. Een betalingsbewijsje is helaas onvoldoende.

Bij levering kan u, ten laatste 3 dagen voor levering, de betaling per overschrijving uitvoeren a.d.h.v. de bestelbon.

Enkele dagen na retour ontvangt u een factuur via e-mail. Hierop kunnen eventuele breuken, tekorten, laattijdige retours of wachttijden worden aangerekend.

Dit kan zeker, u kan zowel als particulier of als professional bij ons terecht om materialen te huren.

Huren

U kan een offerte aanvragen via onze website via de pagina ‘verhuur’

Nadat u een offerte heeft aangevraagd, gaan wij na of de materialen nog ter beschikking zijn voor de gevraagde periode. U ontvangt van ons dan ook altijd eerst een offerte.

Bij akkoord kan u de materialen definitief reserveren per kerende mail door uw akkoord te geven.

Voor events tijdens het weekend kan u de materialen afhalen vanaf donderdagnamiddag van 13.00u-17.00u of vrijdag van 09.00-12.00u en 13.00u tot 17.00u. De retour is dan voorzien op maandag van 09.00-12.00u en 13.00u tot 17.00u

Voor events op weekdagen kan u de materialen afhalen op de overeengekomen data.

Wij verwachten de materialen in dezelfde goede en nette staat terug zoals deze geleverd werden. Eventuele tekorten of schade worden steeds aangerekend. Leest u even onze algemene voorwaarden na. Deze kan u hier terugvinden

Bij verhuur van linnen, porselein, glaswerk en bestek is de afwas steeds inbegrepen in de prijs. Uiteraard dient u de materialen wel te sorteren na gebruik, op deze pagina kan u de informatiebladen vinden voor verhuur van servies en linnen

Alle elektrische toestellen, horecamaterialen en andere huuritems worden steeds gecontroleerd en getest alvorens deze terug worden verhuurd.

Wij raden aan de bestelling minimaal 4 weken voor het event te plaatsen.

Uiteraard kan u ook binnen kortere termijn of last minute bestellen.
Ondanks dat wij beschikken over een ruime voorraad, is het gevraagde product misschien niet meer voorradig. In dat geval stellen wij uiteraard graag een passend alternatief voor.

Kleine aanpassingen zijn mogelijk tot 3 werkdagen vóór levering of afhaling. Bij annulatie binnen 5 werkdagen voor leveringsdatum behouden wij ons het recht extra kosten in rekening te brengen. Deze kost komt overeen met minimaal 50% van het totale huurbedrag.

De algemene voorwaarden m.b.t. het huren van materialen vindt u hier: https://www.abcrent.be/downloads/.

Wij raden onze klanten aan, voor het gehuurde goed een tijdelijke verzekering af te sluiten. Hiervoor kan u contact opnemen met uw verzekeringsagent.

Voor grotere en publieke evenementen is dit zeker aan te raden.
Via ons kan u geen verzekering afsluiten.

U kunt alle handleidingen vinden op https://www.abcrent.be/downloads/.

U kunt informatie rond keuringsattesten vinden op https://www.abcrent.be/downloads/.

Alle elektrische toestellen, horecamaterialen en andere huuritems worden steeds gecontroleerd en getest alvorens deze terug worden verhuurd.

Na afwas en/of controle van de bestelling, zullen eventuele tekorten en breuken worden aangerekend. (achteraf, via de eindfactuur, die u per e-mail zal ontvangen).

Melding van schade of tekorten na het evenement of bij retour worden niet meer aanvaard.

Heeft u technische bijstand nodig buiten onze openingsuren (tussen 07.00u en 20.00u)?

Dan kan u bellen naar onze servicelijn: 0486/66 55 05.

Dit nummer is enkel voor lopende orders.

Vragen over materialen

Warme luchtblazer: 2,46kg/u = +/- 4u met een fles van 10,5kg.

Terrasverwarmer: 0,8kg/u = +/- 6 à 8u met een fles van 10,5kg.

8 L: max. 20 personen

20 L: max. 130 personen

Al onze toestellen werken op dezelfde soort gasfles (propaan, binnendraad op de fles). Deze kan u ook bij ons huren. Hou er wel rekening mee dat u de gasfles na huur terug moet inleveren, ongeacht of ze leeg is of niet.
Ongebruikte/volle gasflessen kunnen wij niet terugbetalen.

Standaard raden wij aan volgende te voorzien:

1x aanmaakhout, 1x houtskool, 3x brandhout

Receptie:  +/- 1m² per persoon

Zittend (enkel tafels): +/- 1,2m² per persoon

Zittend (tafels,buffet, frigo: +/- 1,5m² per persoon

Zittend (tafels, buffet, frigo, bar, dj, receptieruimte): +/- 2m² per persoon

Ronde tafels: +/- 2m²

Je voorziet het best 50-65cm ruimte per persoon. Op de site of catalogus kan je per tafel het aantal aanbevolen personen terugvinden.

Receptie: 6 à 8 personen

Walking dinner: 4 à 6 personen

Neen, een deel van onze materialen mag enkel rechtstaand vervoerd worden. Denk hierbij aan frigo’s, friteuses, terrasverwarmers, etc. Gelieve hiermee rekening te houden en indien nodig tijd het transport aan te vragen via ons.

Bezoek showroom

Indien u de showroom wenst te bezoeken of een event/feest wenst te bespreken, vinden wij het belangrijk dat er een collega beschikbaar is en voldoende tijd heeft om u/jullie verder te helpen en te adviseren. Daarom is het aan te raden vooraf een afspraak te maken via info@abcrent.be.

Openingsuren:
Maandag: 09:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
Woensdag: 09:00 - 12:00
Donderdag: 09:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
Vrijdag: 09:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten
0
    0
    Your cart is empty